Димитров В.П.


Прізвище, ім’я ,по-батькові:          Димитров  Володимир    Пилипович
Рік народження:                            1955
Освіта:                                            вища
Фах:                                      вчитель фізики та математики
Посада:                                 вчитель фізики, інформатики
Педагогічний стаж:             38 років
 Нагороди:                            Грамоти
Хорольська районна рада – 2004рік 
Відділ освіти Хорольської районної державної адміністрації – 2006 рік 
Полтавська обласна державна адміністрація управління освіти і науки – 2006 рік 
Відділ освіти Хорольської районної державної адміністрації – 2011 рік 
Відділ освіти молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації – 2015 рік         
Адреса досвіду:               Новоаврамівська гімназія,      
                                              
с.Новоаврамівка,   
                                
Хорольський район, Полтавська область,   
                                      37842, телефон 0536298-2-84,
                                              E-mail: Nova-G@ukr.net
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД 
 «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики» 
Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики.
 Мета дослідження: 
    з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.
 Інформаційні технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації, засобом здійснення яких є комп'ютер. 
При підготовці до уроку з використанням ІКТ вчитель не повинен забувати, що це УРОК, а значить складає план уроку виходячи з його цілей, при відборі навчального матеріалу він повинен дотримуватися основні дидактичні принципи: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості та ін. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його.
   Цьому уроку властиві такі принципи:
Принцип адаптивності: пристосування комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини;
Керованість: у будь-який момент можлива корекція вчителем процесу навчання;
Інтерактивність і діалоговий характер навчання;
ІКТ мають здатність "відгукуватися" на дії учня і вчителя; "вступати" з ними в діалог, що і становить головну особливість методик комп'ютерного навчання.
Оптимальне поєднання індивідуальної та групової роботи;
Підтримання в учня стану психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером;
Необмежене навчання: зміст, його інтерпретації і додаток скільки завгодно великі.
 При цьому комп'ютер виконує такі функції:
1.У функції вчителя комп'ютер являє собою:
джерело навчальної інформації;
наочний посібник;
тренажер;
засіб діагностики і контролю.
2. У функції робочого інструменту:
засіб підготовки текстів, їх зберігання;
графічний редактор;
засіб підготовки виступів;
обчислювальна машина великих можливостей.
 Переваги використання ІКТ

засіб підготовки текстів, їх зберігання;
графічний редактор;
засіб підготовки виступів;
обчислювальна машина великих можливостей.
Індивідуалізація навчання;
Інтенсифікація самостійної роботи учнів;
Зростання обсягу виконаних на урок завдань;
Розширення інформаційних потоків при використанні Internet;
Підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм
роботи, можливості включення ігрового моменту: вирішиш вірно приклади - 
відкриєш картинку, повиставляєш правильно всі букви - перемістиш ближче до мети
казкового героя. 
Комп'ютер дає вчителю нові можливості, дозволяючи разом з учнем отримувати 
задоволення від захопливого процесу пізнання, не тільки силою уяви розсовуючи 
стіни шкільного кабінету, але за допомогою новітніх технологій дозволяє зануритися 
в яскравий барвистий світ. Таке заняття викликає у дітей емоційний підйом, навіть 
відсталі учні охоче працюють з комп'ютером. 
 Процес  організації  навчання  школярів  з  використання  ІКТ 
 дозволяє: 
зробити цей процес цікавим 
ефективно вирішувати проблему наочності навчання 
індивідуалізувати процес навчання за рахунок наявності різнорівневих
завдань
Розроблено уроки фізики з використанням комп’ютерних технологій на
тему: 
«Використання явища фотоефекту» 11 клас 
«Електричний струм у напівпровідниках» 9 клас 
«Будова атома. Досліди Резерфорда.» 9 клас 
Видатні фізики Полтавщини презентація для позакласної роботи, та для 7 
класу 
Практична робота «Фільтрування даних й обчислення підсумкових
характеристик», 10клас 
“ Конкурс  знавців інформатики ” , КВК позакласний захід для 9 класу
 робота з обдарованими дітьми
 Для кращої підготовки учнів до олімпіад систематизував,  завдання 
районних олімпіад, 
 Роздрукував завдання на окремих аркушах, 
Окремо зібрав розв’язки цих задач, по фізиці в рукописному вигляді, а з
інформатики набрані на комп’ютері, 
 надрукував книжку «Розв’язування олімпіадних задач з інформатики» 
 Виставляю власні розв'язки задач районної олімпіади з інформатики на
сайті гімназії та на сайті інформатиків Хорольщини
олімпіади з фізики, астрономії, інформатики та інформаційних технологій
  наші учні займають призові місця в ІІ турі
2010 рік –7 призерів
2011 рік – 6 призерів
2012 рік – 7 призерів
2013 рік –  4 призери 
2014 рік – 3 призерів  
         2015 рік –  5 призерів 
Використовую в роботі 
електронні підручники з фізики
Електронні посібники
Бібліотека електронних наочностей
Електронний задачник для 7 – 9 класів
ППЗ “ Астрономія ”
Астрономія-2,5
Схема роботи над проблемою
 
 
 



Немає коментарів:

Дописати коментар