Прізвище,
ім’я ,по-батькові: Димитров
Володимир Пилипович
Рік
народження: 1955
Освіта:
вища
Фах: вчитель фізики та математики
Посада: вчитель фізики, інформатики
Педагогічний
стаж: 38 років
Нагороди: Грамоти
Хорольська районна рада – 2004рік
Відділ освіти Хорольської районної державної адміністрації – 2006 рік
Полтавська обласна державна адміністрація управління освіти і науки – 2006 рік
Відділ освіти Хорольської районної державної адміністрації – 2011 рік
Відділ освіти молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації – 2015 рік
Адреса
досвіду: Новоаврамівська гімназія,
с.Новоаврамівка,
Хорольський район, Полтавська область,
37842, телефон 0536298-2-84,
E-mail: Nova-G@ukr.net
с.Новоаврамівка,
Хорольський район, Полтавська область,
37842, телефон 0536298-2-84,
E-mail: Nova-G@ukr.net
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
«Використання
інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»
Об’єкт
дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на
уроках фізики.
Мета дослідження:
з’ясувати місце і роль
інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі;
дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.
Інформаційні технології навчання - це процес
підготовки і передачі інформації, засобом здійснення яких є комп'ютер.
При
підготовці до уроку з використанням ІКТ вчитель не повинен забувати, що це
УРОК, а значить складає план уроку виходячи з його цілей, при відборі
навчального матеріалу він повинен дотримуватися основні дидактичні принципи:
систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу,
науковості та ін. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює
його.
Цьому уроку властиві такі
принципи:
Принцип адаптивності: пристосування
комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини;
Керованість: у будь-який момент
можлива корекція вчителем процесу навчання;
Інтерактивність і діалоговий
характер навчання;
ІКТ мають здатність
"відгукуватися" на дії учня і вчителя; "вступати" з ними в
діалог, що і становить головну особливість методик комп'ютерного навчання.
Оптимальне поєднання індивідуальної
та групової роботи;
Підтримання в учня стану
психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером;
Необмежене навчання: зміст, його
інтерпретації і додаток скільки завгодно великі.
При цьому комп'ютер виконує
такі функції:
1.У функції
вчителя комп'ютер являє собою:
джерело
навчальної інформації;
наочний
посібник;
тренажер;
засіб
діагностики і контролю.
2. У функції
робочого інструменту:
засіб
підготовки текстів, їх зберігання;
графічний
редактор;
засіб
підготовки виступів;
обчислювальна
машина великих можливостей.
Переваги використання ІКТ
засіб
підготовки текстів, їх зберігання;
графічний
редактор;
засіб
підготовки виступів;
обчислювальна
машина великих можливостей.
Індивідуалізація
навчання;
Інтенсифікація
самостійної роботи учнів;
Зростання
обсягу виконаних на урок завдань;
Розширення інформаційних
потоків при використанні Internet;
Підвищення мотивації та пізнавальної
активності за рахунок різноманітності форм
роботи, можливості включення ігрового
моменту: вирішиш вірно приклади -
відкриєш картинку, повиставляєш правильно всі
букви - перемістиш ближче до мети
казкового героя.
Комп'ютер
дає вчителю нові можливості, дозволяючи разом з учнем отримувати
задоволення
від захопливого процесу пізнання, не тільки силою уяви розсовуючи
стіни
шкільного кабінету, але за допомогою новітніх технологій дозволяє зануритися
в
яскравий барвистий світ. Таке заняття викликає у дітей емоційний підйом, навіть
відсталі учні охоче працюють з комп'ютером.
Процес організації
навчання школярів з
використання ІКТ
дозволяє:
зробити цей процес
цікавим
ефективно вирішувати
проблему наочності навчання
індивідуалізувати процес
навчання за рахунок наявності різнорівневих
завдань
Розроблено уроки фізики з використанням
комп’ютерних технологій на
тему:
«Використання явища
фотоефекту» 11 клас
«Електричний струм у
напівпровідниках» 9 клас
«Будова атома. Досліди
Резерфорда.» 9 клас
Видатні фізики Полтавщини
презентація для позакласної роботи, та для 7
класу
Практична робота
«Фільтрування даних й обчислення підсумкових
характеристик», 10клас
“
Конкурс знавців інформатики ” , КВК
позакласний захід для 9 класу
робота з обдарованими дітьми
Для кращої підготовки
учнів до олімпіад систематизував,
завдання
районних олімпіад,
Роздрукував завдання на окремих аркушах,
Окремо зібрав розв’язки
цих задач, по фізиці в рукописному вигляді, а з
інформатики набрані на
комп’ютері,
надрукував книжку «Розв’язування олімпіадних задач з інформатики»
Виставляю
власні розв'язки задач районної олімпіади з інформатики на
сайті гімназії та на
сайті інформатиків Хорольщини
олімпіади з фізики, астрономії, інформатики та
інформаційних технологій
наші
учні займають призові місця в ІІ турі
2010
рік –7 призерів
2011
рік – 6 призерів
2012
рік – 7 призерів
2013
рік – 4 призери
2014
рік – 3 призерів
2015
рік – 5 призерів
Використовую в роботі
електронні підручники з
фізики
Електронні
посібники
Бібліотека електронних
наочностей
Електронний
задачник для 7 – 9 класів
ППЗ “ Астрономія ”
Астрономія-2,5
Схема роботи над проблемою |
Немає коментарів:
Дописати коментар