Пасічник Н.В.


Прізвище, ім’я ,по-батькові:        Пасічник Наталія Володимирівна
Рік народження: 1968 Освіта: Вища Фах: вчитель фізики та математики
Звання, нагороди: знак «Відмінник освіти»,  Почесна грамота Міністерства освіти та науки України. грамоти головного  управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, відділу освіти  районної державної адміністрації
Посада:     заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики  
Стаж  роботи:    25 років
Адреса досвіду: Хорольська гімназія, вул. Леніна, 33, м. Хорол, Полтавська область,    37800, (05362)34591
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема: Формування життєвих компетентностей під час вивчення фівики.
Мета: створити умови для учнів, у яких вони розкриють свої здібності, творитимуть своє життя, зростатимуть духовно, творчо, самовдосконалюватимуться
Короткий зміст :
При формуванню життєвих компетентностей у своїй роботі учитель виділяє основні етапи.

І етап  створення належних умов – кабінету  оснащеного сучасним обладнанням, який дає можливість виконувати практичну частину програми, кабінету, який може бути творчою лабораторією учителя та учня, науково-методичним центром досліджень учнів.
ІІ етап: вивчення індивідуальних особливостей учні, аналіз результатів навчання;
ІІІ етап: ефективна організації навчального процесу, яка базується на
1.   Постійній роботі з мотивації та актуалізації теми, роз’ясненні значущості матеріалу, його використанні в реальному житті.
2.   Формуванні системи знань, отриманих у результаті активного сприймання такого, як  рольові ігри уяви себе на місті об’єкта; суд над явищем, об’єктом, робота  в парах, групах; складання проектів (енергозбереження,  з виготовлення приладів); організації творчої роботи під час лабораторних робіт, практичних домашніх; виконання дослідницьких завдань з написання  наукових робіт.
3.   Далі робота з формування компетентностей продовжується під час роботи з формування вмінь використовувати знання та особистий досвід у життєвих ситуаціях. Це можна зробити визначивши для себе основні поняття. Формуванню компетентностей сприяє створення проблемних  ситуацій, розв’язування нестандартних завдань. Виконання лабораторних робіт також дозволяє зацікавити учнів предметом, як правило учні, які не завжди добре розв’язують задачі, але які були визначенні лаборантами в класах значно покращували свої  навики. Екскурсія ще один шлях по формуванню життєвих компетентностей, учні мають можливість побачити закони фізики в дії.
ІV етап вивчення результативності та допомога учням у подальшому виборі учнями професій
Форма відбору:
Обласний професійний конкурс__________________
Районний професійний конкурс: районний конкурс « Учитель року»
Інші професійні конкурси_______________________
Обласна виставка з освітніх досягнень: обласний ярмарок педтехнологій
Районна виставка з освітніх досягнень: районний ярмарок педтехнологій
Науково-методичне видання жовтень, 2014, всеукраїнський журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» урок для 7 класу. „Лінза. Побудова зображень, що дає тонка лінза.“ листопад, 2014, всеукраїнський журнал „Відкритий урок: розробки, технології, досвід“ „Шляхи формування обдарованості учнів під час навчально-виховного процесу з фізики“
Основні показники результативності:
- повна успішність по предмету;
- підвищення інтересу до вивчення фізики як науки;
- підвищення працездатності учнів на уроці, швидке сприйняття нового матеріалу;
2012, 2013 роки Святенко Катерина посіла ІІІ місце на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики;
-  2014 рік  Московченко Євгеній, 9 клас, ІІІ місце на ІІ етапі (обласному) конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт з фізики,
- створення сприятливого мікроклімату на уроці, умов робочого настрою, відносин товариськості і взаємодопомоги.
Форма узагальнення: опис досвіду.
Схвалено: методичною радою Хорольського РМК
Місце збереження:бібліотека Хорольського  РМК, Хорольська гімназія

Шляхи розповсюдження в системі післядипломної педагогічної освіти

Інформація про використання досвіду: ярмарки сучасних педтехнологій,  обласний семінар вчителів фізики з теми «Формування життєвих компетентностей на уроках фізики та астрономії»




Немає коментарів:

Дописати коментар