Лиманець В.М.

Лиманець Василь Миколайович.






Закінчив – Полтавський педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка в 1994 р. за спеціальністю учитель фізики та математики. Учитель вищої кваліфікаційної категорії.

Викладає фізику, математику, інформатику у Хильківській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з 1994 року
  
 Тема досвіду:„Проблемне навчання уроках фізики“.

Досягнення поставлених цілей можливо лише в тому випадку, якщо в процесі навчання в школіперед учнями постійно виникатимуть ситуації, що моделюють ситуації реального життя: ситуації, що вимагають творчого підходу до рішення, самостійного ухвалення рішень, сумісного пошуку рішень. І завдання кожного шкільного предмету полягає в створенні і моделюванні таких ситуацій. 

Використовуючи у своїй практиці метод проблемного навчання, хочу відмітити, що учні починають творчо мислити, не тільки під час виконання завдань на уроці, але й у реальному житті, вони здатні знайти вихід з будь-якої ситуації, що склалася, пристосовані до життя в сучасному змінному світі. 
 Результати роботи:
Починаючи з 2007 року учні щороку беруть участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі „Левеня“.
Учні постійно беруть участь у другому етапі учнівських олімпіад з фізики.
Учні беруть активну участь у підготовці і проведенні тижня фізики, а також під час відзначення визначних подій .
Учні працюють в фізичному гуртку «Математика – мова фізики».
Нерозривно із проблемним навчанням використовую інформаційно-комунікативні технології. Використання ІКТ у процесі викладання фізики дає те, що підручник дати не може; комп'ютер на уроці є засобом, що дозволяє учням краще пізнати самих себе, індивідуальні особливості своїх можливостей, сприяючи розвитку самостійності. Використання комп’ютерних програм, мультимедійних презентацій вносить новизну і тим самим підвищує зацікавленість учнів до предмету. 
Знайомий з досвідом роботи Денисенка Євгенія Віталійовича, вчителя фізики та математики Штомпелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Хорольського району, Полтавської області – „Використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі вивчення математики“;
Сокур Олени Вікторівни, вчителя фізики та математики Христинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№2, Христинівського району, Черкаської області – „Використання проблемного навчання на уроках математики“;
"Технологія проблемного навчання ( на прикладі вивчення курсу фізики у загальноосвітній школі)", автор Тевлін Б. К., газета "Фізика в школах України", № 19 (23) 10.  2004р.  
Неодноразово брав участь у конкурсі “Учитель року”.
Постійно беру участь в “Ярмарці педтехнологій”, мною представлені розробки по фізиці, астрономії, інформатиці, математиці. Презентації: „Еклiптика. Видимий рух Сонця i Мiсяця“
 

Немає коментарів:

Дописати коментар