Цівина О.І.




Прізвище, ім’я ,по-батькові:                 Цівина Олександр Іванович
Рік народження: 1963 Освіта:  Вища Фах:  вчитель фізики та математики
Звання, нагороди: грамоти головного управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, відділу освіти  районної державної адміністрації   
Посада: вчитель фізики
Педагогічний стаж: 29 років
Адреса досвіду: Хорольська гімназія, вул. Леніна, 33, м. Хорол, Полтавська область,    37800, (05362)34591
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема: Використання лекційно-практичної форми роботи на уроках фізики
Мета: Формування знань на рівні державних стандартів
Короткий зміст : НАВЧАННЯ  ЗА  ЛЕКЦ1ЙНО-ПРАКТИЧНОЮ ФОРМОЮ — організація навчального процесу, у якому вчитель заздалегідь продумує певні розділи програми   відповідно   до   пояснювальної   записки,   шкільних підручників, навчально-методичної літератури та власного досвіду і на  основі цього складає тематичний план.  У ньому чітко спланована система уроків,  визначено їх типи за  основною дидактичною метою, розроблена система уроків, встановлений орієнтовний зміст усіх видів робіт на уроках і тих, які потрібно заздалегідь виконати для організації і проведення уроків-семінарів,: контрольно-залікових уроків, самостійних та контрольних робіт. Учитель також добирає необхідні наочні посібники, демонстраційні прилади, задачі для розв'язання в класі і вдома, завдання для проведення диференційованих самостійних робіт тощо.
Структурні схеми основних типів уроків лекційно-практичної системи навчання.
І. Підготовчі уроки.
II. Уроки засвоєння нових знань.
ІІІ Уроки удосконалення знань, формування умінь і навичок
ІV Уроки узагальнення і систематизації знань
V Уроки-семінари
VІ Уроки консультації і корекції знань.
Форма відбору:
Обласний професійний конкурс__________________
Районний професійний конкурс: районний конкурс « Учитель року»
Інші професійні конкурси_______________________
Обласна виставка з освітніх досягнень: 
Районна виставка з освітніх досягнень: районний ярмарок педтехнологій
Науково-методичне видання 
 Основні показники результативності:
- повна успішність по предмету;
- підвищення інтересу до вивчення фізики як науки;
- підвищення працездатності учнів на уроці, швидке сприйняття нового матеріалу;
- 2013, 2014, 2015 роки Кичигіна Анастасія посіла ІІ місце на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики;
Форма узагальнення: опис досвіду.
Схвалено: методичною радою Хорольського РМК
Місце збереження:бібліотека Хорольського  РМК, Хорольська гімназія

ШЛЯХИ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Інформація про використання досвіду: ярмарки сучасних педтехнологій,  районний  семінар вчителів фізики


Немає коментарів:

Дописати коментар