Рік народження: 1963 Освіта: Вища Фах: вчитель фізики та математики
Звання, нагороди: грамоти
головного управління освіти і науки
Полтавської обласної державної адміністрації, відділу освіти районної державної адміністрації
Посада: вчитель фізики
Педагогічний стаж: 29 років
Адреса досвіду: Хорольська гімназія, вул. Леніна, 33, м. Хорол, Полтавська
область, 37800, (05362)34591
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
ДОСВІД
Тема: Використання лекційно-практичної форми роботи на
уроках фізики
Мета:
Формування знань на рівні державних стандартів
Короткий зміст : НАВЧАННЯ ЗА ЛЕКЦ1ЙНО-ПРАКТИЧНОЮ ФОРМОЮ — організація навчального процесу, у якому вчитель заздалегідь продумує певні розділи програми відповідно до
пояснювальної записки, шкільних підручників,
навчально-методичної літератури та власного досвіду і
на основі цього складає тематичний
план. У ньому чітко спланована
система уроків, визначено їх типи
за основною дидактичною
метою, розроблена система уроків, встановлений орієнтовний зміст усіх видів робіт на уроках і тих, які потрібно заздалегідь виконати для організації і проведення уроків-семінарів,: контрольно-залікових уроків, самостійних та контрольних робіт.
Учитель також добирає необхідні наочні посібники, демонстраційні прилади, задачі для розв'язання в класі і вдома, завдання для проведення диференційованих самостійних робіт тощо.
Структурні схеми основних типів уроків
лекційно-практичної системи навчання.
І. Підготовчі уроки.
II. Уроки засвоєння нових знань.
ІІІ Уроки удосконалення
знань, формування умінь і навичок
ІV Уроки узагальнення і
систематизації знань
V Уроки-семінари
VІ Уроки
консультації і корекції знань.
Форма відбору:
Обласний професійний конкурс__________________
Районний професійний конкурс: районний
конкурс « Учитель року»
Інші професійні конкурси_______________________
Обласна виставка з освітніх досягнень:
Районна виставка з освітніх досягнень: районний ярмарок педтехнологій
Науково-методичне видання
Основні показники результативності:
- повна успішність по предмету;
- підвищення інтересу до вивчення фізики як науки;
- підвищення працездатності учнів на уроці, швидке сприйняття нового
матеріалу;
- 2013, 2014, 2015 роки Кичигіна Анастасія посіла ІІ місце на
ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики;
Форма узагальнення: опис
досвіду.
Схвалено: методичною радою Хорольського РМК
Місце збереження:бібліотека Хорольського РМК, Хорольська гімназія
ШЛЯХИ
РОЗПОВСЮДЖЕННЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Інформація про
використання досвіду: ярмарки сучасних педтехнологій, районний семінар вчителів фізики
Немає коментарів:
Дописати коментар