Горбатко О.В.

КАРТКА
обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду

Прізвище, ім’я ,по-батькові:        Горбатко Олена Володимирівна
Рік народження: 1960 Освіта:               вища Фах: вчитель фізики та астрономії
Звання ,нагороди: учитель методист
Посада: вчитель фізики, інформатики
Педагогічний стаж: 28 років
Адреса досвіду: Хорольська гімназія, вул. Леніна, 33, м. Хорол, Полтавська область,    37800, телефон 0536234-5-52, Email: horol-gim@ukr.net

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики”
Мета дослідження: розкрити значення використання ікт під час навчального процесу і зокрема при вивченні фізики.
Короткий зміст : Під час роботи із інтерактивною дошкою разом із учнями учитель використовує такі прийоми:
•за допомогою зручних кольорових маркерів проводить виділення тексту, формул, малюнків, побудови кількох графіків у одній площині для акцентування уваги учнів на чомусь важливому.
електронним маркером переміщує об’єкти, що знаходяться на електронній сторінці уроку, це дає можливість розвинути вміння складати логічні ланцюжки, схеми, розміщувати інформацію у порівняльних та узагальнюючих таблицях, діаграмах.
•інтерактивність електронних сторінок конспету дає можливість звернутися до довідкового матеріалу, фізичних таблиць, під час розв’язування задач, чи повернутися до будь-якого етапу уроку, щоб проаналізувати досягнення чи недосягнення мети.
Практикується швидкий і неупереджений контроль знань і навичок, для цього застосовую:
•електронні тести, які вбудовуються у сторінки інтерактивного конспекту, для групового обговорення, чи встановлюються індивідуально на ПК, які стоять у класі.
•проводяться фізичні естафети, для чого засобами MICROSOFT VISUAL BASIC, розроблений спеціальний авторський таймер, що дає можливість одночасно та незалежно один від одного відраховувати індивідуальний час двох учасників естафети.
•проводиться підготовку та захист учнями індивідуальних та групових проектів, коротких презентацій-звітів по заданих темах. Під час яких учні отримують навики інформаційних компетенцій – вміння працювати з підручником, додатковою літературою, займаються пошуком інформації у глобальній мережі, вчаться складати конспект, оформляти реферат, науковий проект, узагальнювати отриману інформацію, перекодовувати інформацію (текст –> формула, текст –> таблиця, текст –> графік чи діаграма, текст –> структурно-логічні схеми). Навчальні та підсумкові проекти, оформлені у вигляді презентацій, виставляються на предметному сайті.
Основна мета цього кроку:
•можливість для учня багаторазово обробляти навчальну інформацію в доступному для нього темпі та в зручний час;
•опрацювати матеріал уроку, якщо по якійсь причині був відсутній на ньому;
•подивитися якийсь цікавий відео фрагмент з розділу «цікава фізика», який доповнить вивчений матеріал на уроці;
•можливість для вчителя задавати домашні задачі з малюнками, схемами, графіками та використовувати для цього різні збірники;
•проводити домашні практикуми по підготовці до лабораторних робіт.
Ведеться електронний щоденник навчальних досягнень учнів, регулярно викладаю там оцінки з лабораторних та контрольних робіт
Форма відбору:
Обласний професійний конкурс: __________________________
Районний професійний конкурс: районний конкурс „Учитель року ”.
Інші професійні конкурси:  лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчителів-новаторів» 2005
Обласна виставка з освітніх досягнень: обласна виставка з освітніх досягнень
Районна виставка з освітніх досягнень: районна виставка з освітніх досягнень
Науково-методичне видання ______________________________
Інше:                     
Основні показники результативності:
- повна успішність по предмету;
- підвищення працездатності учнів на уроці, швидке сприйняття нового матеріалу;
- підвищення інтересу до вивчення таких складних наук як фізика, інформатика, астрономія, що в свою чергу дає результати і під час індивідуальної роботи із обдарованими учнями;
- учні активні учасники та переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та інформатики, конкурсу-захисту науково-долідницьких робіт Малої академії наук, де кожен рік займають призові місця. Зіненко Захар та Мухін Михайло у 2012 році посіли І та ІІ місце на ІІІ етапі олімпіади з інформаційних технологій. Крім того її вихованці постійні учасники Всеукраїнського конкурсу „Левеня“, де показують  відмінні та добрі  результати.
Форма узагальнення: опис досвіду
Схвалено (Ким, коли?): радою  Хорольського РМК, протокол № 4 від 2014

Місце збереження: бібліотека Хорольського  РМК, Хорольська гімназія

Шляхи розповсюдження в системі післядипломної педагогічної освіти
Інформація про використання досвіду: обласний семінар завідуючих методичними кабінетами, районні семінари директорів загальноосвітніх навчальних закладів, вчителів фізики, ярмарки сучасних педтехнологій.



Немає коментарів:

Дописати коментар